می تواند بیمار نفروپاتی دیابتی با کراتینین دیالیز 7.2 اجتناب از
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می تواند بیمار نفروپاتی دیابتی با کراتینین دیالیز 7.2 اجتناب از

می تواند بیمار نفروپاتی با کراتینین 7.2 جلوگیری از دیالیز دیابتی؟ آن را به همه که nephroapthy دیابتی شناخته شده است توسط طولانی شرایط دیابت ایجاد می شود، بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به نفروپاتی دیابتی با سطح کراتینین تا بالا اگر شما می خواهید برای جلوگیری از دیالیز شما باید بیماری اصلی را به خوبی کنترل، پس از آن در این نقطه به شما می توانید بر اساس برخی از درمان به منظور بهبود وضعیت کلی شما.
با توجه به سطح کراتینین، این بیماری در حال حاضر در مرحله 4. و دیالیز به عنوان یکی از درمان های شایع بیماری کلیوی می تواند کمک در حالی که کوتاه بهتر زندگی می کنید است. با این حال، می تواند پیشرفت بیماری را متوقف کند، به طوری که پس از مدتی بیمار بیشتر رنج می برند. به همین دلیل بسیاری از بیمار مایل به اجتناب از آن است.
چه درمان می تواند دیالیز جلوگیری از بیمار کمک کند؟
درمان شناخته شده ترین بالا هفت درمان، است که توسط هفت داروهای مختلف چینی شامل است، هر یک از آنها دارای ویژگی های خاص خود را در درمان بیماری های کلیوی. همکاری با یکدیگر، آنها می توانند بیماری های کلیوی از ریشه آن را درمان کنند. در یک کلام، برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی می توانند عملکرد کلیه خود را با کمک از کسانی که درمان بهبود یافته است، به طوری که آنها می توانید فرصتی برای زندگی یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز است.
اما شما می دانید، بیمار متفاوت است شرایط بیماری های مختلف، به طوری که آنها باید درمان های مختلف. اما بدون توجه به بیمار چه درمان خواهد شد، که باید بر روی کنترل خوبی از سطح قند خون است. اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد کسانی که درمان جایگزین دیالیز و یا می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در WhatsApp / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: